You are here:

Předpisy Obchodu

PRAVIDLA INTERNETOVÉHO OBCHODU

www.newkicksera.cz

§ 1

OBECNÁ USTANOVENÍ

  1. Obchod www.newkicksera.cz funguje na principech stanovených v těchto Pravidlech.
  2. Řád specifikuje podmínky pro uzavírání a ukončování Smluv o prodeji produktů a reklamační řízení, dále druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky Obchodem www.newkicksera.cz, pravidla pro poskytování těchto služeb, podmínky pro uzavírání a ukončování smluv o poskytování služeb elektronicky.
  3. Každý Příjemce služby je povinen dodržovat ustanovení těchto Pravidel při přijímání opatření k používání Elektronických služeb obchodu www.newkicksera.cz.
  4. V záležitostech, které nejsou upraveny v těchto nařízeních, platí následující ustanovení:
    • Zákon o poskytování služeb elektronickými prostředky ze dne 18. července 2002,
    • Zákon o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014
    • zákon o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů ze dne 23. září 2016,
    • Zákon o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964 a další relevantní ustanovení polského práva.

§ 2

DEFINICE V PŘEDPISECH

  1. OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ – formulář dostupný na webových stránkách www.newkicksera.cz umožňující zadání Objednávky.
  2. ZÁKAZNÍK – Příjemce služby, který má v úmyslu uzavřít nebo uzavřel kupní smlouvu s prodávajícím.
  3. SPOTŘEBITEL – fyzická osoba, která s podnikatelem vstupuje do právního obchodu, který přímo nesouvisí s jeho obchodní nebo profesní činností.
  4. PODNIKATELE – fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka, která není právnickou osobou, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, podnikající nebo odbornou činnost vlastním jménem.
  5. PRODUKT – movitá položka dostupná v Obchodě, která je předmětem kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodejcem.
  6. PŘEDPISY – tato pravidla Obchodu.
  7. NAKUPOVAT – Internetový obchod poskytovatele služeb provozovaný na adrese www.newkicksera.cz.
  8. PRODEJCE, POSKYTOVATEL SLUŽEB – Newkicksera Paulina Wołowicz, ul. Marszów 43/A 68-200 Żary, NIP: 9281939215, E-mail: [email protected]
  9. PRODEJNÍ SMLOUVA – Smlouva o prodeji produktu uzavřená mezi zákazníkem a prodejcem prostřednictvím obchodu.
  10. OBJEDNÁVKA – prohlášení o vůli zákazníka představující nabídku na uzavření smlouvy o prodeji produktu s prodejcem.
  11. PRICE – hodnota vyjádřená v peněžních jednotkách, kterou je Zákazník povinen zaplatit Prodejci za Produkt.

§ 3

INFORMACE O PRODUKTU A OBJEDNÁVÁNÍ

  1. Obchod www.newkicksera.cz prodává produkty přes internet.
  2. Produkty nabízené v obchodě jsou nové, v souladu se smlouvou a byly legálně uvedeny na polský trh.
  3. Informace obsažené na webových stránkách Obchodu nepředstavují nabídku ve smyslu zákona. Zadáním Objednávky dává Zákazník nabídku ke koupi konkrétního Produktu za podmínek uvedených v jeho popisu.
  4. Cena Produktu zobrazená na webových stránkách Obchodu je uvedena v polských zlotých (PLN) a zahrnuje všechny součásti. Cena nezahrnuje náklady na dopravu.
  5. Objednávky lze zadávat prostřednictvím webové stránky pomocí objednávkového formuláře (www.newkicksera.cz/zamowienie) – 24 hodin denně, po celý rok.
  6. Podmínkou pro zadání Objednávky v Obchodě Zákazníkem je přečíst si Pravidla a přijmout jejich ustanovení v době zadání Objednávky.

§ 4

UZAVŘENÍ PRODEJNÍ SMLOUVY

  1. Pro uzavření kupní smlouvy musí zákazník nejprve zadat Objednávku způsobem stanoveným Prodávajícím v souladu s § 3 body 5 a 6 Pravidel.
  2. Po zadání objednávky prodávající neprodleně potvrdí její přijetí.
  3. Potvrzení přijetí Objednávky uvedené v bodě 2 tohoto odstavce zavazuje Zákazníka k jeho Objednávce. Potvrzení o přijetí Objednávky je zasláno e-mailem.
  4. Potvrzení o přijetí objednávky zahrnuje:
    • potvrzení všech podstatných prvků objednávky,
    • formulář pro odstoupení od smlouvy
    • tyto Pravidla obsahují informace o právu na odstoupení od smlouvy.
  5. Když zákazník obdrží e-mailovou zprávu uvedenou v bodě 4 tohoto odstavce, je mezi zákazníkem a prodejcem uzavřena kupní smlouva.
  6. Každá prodejní smlouva bude potvrzena dokladem o koupi, který bude přiložen k produktu.

§ 5

ZPŮSOBY PLATBY

  1. Prodejce poskytuje následující způsoby platby:
    • platba klasickým převodem na bankovní účet prodejce,
    • platba prostřednictvím elektronického platebního systému PAYU,
    • odložené platby prostřednictvím PAYPO a TWISTO,
  2. V případě platby klasickým převodem by měla být platba provedena na číslo bankovního účtu: 93 1090 2561 0000 0001 5745 0133 (Santander Bank Polska SA) Příjemce převodu: Newkicksera Paulina Wołowicz . V názvu převodu prosím zadejte „Číslo objednávky …“.
  3. V případě platby prostřednictvím elektronického platebního systému zákazník provede platbu před zpracováním objednávky. Elektronický platební systém umožňuje provádět platby kreditní kartou nebo rychlým převodem z vybraných polských bank.
  4. Zákazník je povinen uhradit cenu dle kupní smlouvy do 3 pracovních dnů ode dne jejího uzavření, pokud kupní smlouva nestanoví jinak.
  5. Produkt bude odeslán až po zaplacení.

§ 6

NÁKLADY, ČAS A ZPŮSOBY DODÁNÍ PRODUKTU

  1. Náklady na dodání produktu, které hradí zákazník, jsou určeny během procesu zadávání objednávky.
  2. Doba dodání Produktu se skládá z doby dokončení Produktu a doby dodání Produktu přepravcem:
    • Doba dokončení u produktů je až 72 hodin, s výjimkou produktů, které jsou dodávány na objednávku. V tomto případě je doba dokončení u těchto produktů až 10 pracovních dnů,
    • Doručení Produktů tvořících movité věci dopravcem probíhá v jím deklarované době, tj. 2 pracovní dny od okamžiku odeslání zásilky (doručení probíhá pouze v pracovní dny, kromě sobot, nedělí a svátků).
  3. Produkty zakoupené v obchodě jsou zasílány pouze v rámci Polska prostřednictvím Poczta Polska nebo kurýrní společnosti.

§ 7

STÍŽNOST PRODUKTU

Stížnost týkající se nesouladu produktu se smlouvou.
  1. Základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi, který je Spotřebitelem za nesoulad Produktu se smlouvou, jsou uvedeny v Zákoně o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014,

  2. základ a rozsah odpovědnosti prodávajícího vůči zákazníkovi, který je podnikatelem, v rámci záruky jsou uvedeny v zákoně o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964,

  3. Prodejce odpovídá Zákazníkovi, který je Spotřebitelem, za jakýkoli nesoulad Produktu se smlouvou existující v době dodání Produktu a odhalený do 2 let od této doby, pokud datum expirace Produktu určené Prodávajícím nebo osobami jednajícími jeho jménem není delší,

  4. Oznámení o neshodnocování produktu se smlouvou a předložení vhodného požadavku může být podáno e-mailem na následující adresu: [email protected] nebo písemně na následující adresu:

  5. Ve výše uvedené zprávě v písemné nebo elektronické podobě uveďte co nejvíce informací a okolností týkajících se předmětu stížnosti, zejména typ a datum nesrovnalosti a kontaktní údaje. Uvedené informace výrazně usnadní a urychlí vyřízení reklamace Prodávajícím,

  6. pro posouzení nesrovnalostí a nesouladu Produktu se smlouvou je spotřebitel povinen zpřístupnit Produkt Prodávajícímu a Prodávající je povinen si jej na vlastní náklady vyzvednout,

  7. Prodejce odpoví na požadavek zákazníka okamžitě, nejpozději do 14 dnů ode dne podání reklamace,

  8. v případě stížnosti Zákazníka, který je Spotřebitelem – neposouzení reklamace do 14 dnů od jejího odeslání se rovná jejímu přijetí,

  9. v souvislosti s oprávněnou stížností zákazníka, který je spotřebitelem, prodejce v souladu s tím:

  • pokrývá náklady na opravu nebo výměnu a opětovné doručení produktu zákazníkovi,

  • sníží cenu Produktu (snížená cena musí být úměrná ceně zboží v souladu se smlouvou zboží v rozporu se smlouvou) a vrátí hodnotu snížené ceny spotřebiteli nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení o snížení ceny od spotřebitele,

  • v případě odstoupení od smlouvy spotřebitelem vrátí Prodávající cenu Produktu nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení vráceného zboží nebo dokladu o jeho vrácení. V případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen neprodleně vrátit zboží prodávajícímu na náklady prodávajícího,

    1. odpověď na stížnost je poskytnuta na papíře nebo na jiném trvalém nosiči, např. e-mailem nebo textovou zprávou.

§ 8

PRÁVO NA ODSTOUPENÍ

  1. S výhradou bodu 11 této části může zákazník, který je zároveň spotřebitelem a uzavřel smlouvu na dálku, od ní odstoupit bez udání důvodů předložením příslušného prohlášení do 14 dnů.
  2. V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva považuje za neplatnou a Spotřebitel je povinen vrátit Produkt Prodávajícímu nebo jej předat osobě pověřené Prodávajícím k okamžitému vyzvednutí od Prodávajícího dne 4 Samotný produkt. Pro dodržení lhůty postačí vrátit Produkt před uplynutím jeho platnosti.
  3. V případě odstoupení od smlouvy o prodeji by měl být produkt vrácen na následující adresu: ul. Marszow 43/A 68-200 Żary
  4. Každý produkt zakoupený v obchodě New Kicks Era má speciální ovládání tag , který potvrzuje jeho originalitu. Vrácení bude akceptováno pouze v případě, že produkt nevykazuje žádné známky používání a je ve stavu pro další prodej. Doporučuje se kontrolovat štítek zůstal neporušený, dokud nebylo rozhodnuto o možném vrácení, protože jeho odstranění může ovlivnit posouzení, zda produkt splňuje podmínky vrácení.
  5. Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Produktu v důsledku jeho použití způsobem, který přesahuje rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Produktu, ledaže Prodávající a subjekt neodstoupil od smlouvy o exerci nebo o právu uvedeném v §10 a neposkytla spotřebiteli vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Aby bylo možné určit povahu, vlastnosti a fungování Produktů, měl by Spotřebitel s Produkty zacházet a kontrolovat je pouze stejným způsobem, jako by to dělal v kamenném obchodě.
  6. S výhradou bodů 7 a 9 této části vrátí Prodávající hodnotu Produktu spolu s náklady na jeho dodání stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel, pokud Spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem refundace, který s ním výslovně nesouhlasí. S výhradou bodu 8 tohoto odstavce bude vrácení peněz provedeno okamžitě, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy prodávající obdržel prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy.
  7. Vrácení peněz v hotovosti není u modelů se speciálními objednávkami k dispozici. Po předchozí domluvě je možná výměna nebo výměna zboží. Pro více informací nás prosím kontaktujte na [email protected].
  8. Pokud si Spotřebitel zvolil jiný způsob doručení Produktu, než je nejlevnější standardní způsob doručení nabízený Obchodem, není Prodávající povinen vrátit jemu vzniklé dodatečné náklady.
  9. Pokud Prodejce nenabídl vyzvednutí Produktu od Spotřebitele, může zadržet vrácení plateb přijatých od Spotřebitele, dokud položku neobdrží zpět nebo neposkytne doklad o jejím odeslání zpět, podle toho, která událost nastane dříve.
  10. Spotřebitel odstupující od kupní smlouvy v souladu s bodem 1 tohoto odstavce ponese pouze náklady na vrácení Produktu Prodejci.
  11. Čtrnáctidenní lhůta, ve které může spotřebitel odstoupit od smlouvy, se počítá pro smlouvu, na jejímž základě Prodávající dodává Produkt a je povinen převést jeho vlastnické právo – ode dne, kdy spotřebitel (nebo jiná než přepravce třetí osoba) převzal Produkt do držení.
  12. Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se na spotřebitele nevztahuje mimo jiné v případě Kupní smlouvy, kdy předmětem ustanovení je nemontovaný výrobek vyrobený podle individuálních potřeb spotřebitele nebo zamýšlený podle jeho individuálních potřeb.
  13. Prodejce i zákazník mají právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud druhá strana nesplní svůj závazek v přesně stanovené lhůtě.

§ 9

TYP A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB

  1. Poskytovatel služeb umožňuje používání elektronické služby prostřednictvím obchodu, což je uzavírání smluv o prodeji produktů.
  2. Poskytování elektronických služeb příjemcům služeb v obchodě podléhá podmínkám uvedeným v Předpisech.
  3. Poskytovatel služeb má právo zveřejňovat reklamní obsah na webových stránkách obchodu. Tento obsah tvoří nedílnou součást obchodu a materiálů v něm prezentovaných.

§ 10

PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ A UZAVŘENÍ SMLOUV O POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB

  1. Poskytování Elektronické služby uvedené v § 9 bod 1 Pravidel Poskytovatelem služby je bezplatné.
  2. Smlouva o poskytování Elektronických služeb spočívající v umožnění zadání Objednávky v Obchodě se uzavírá na dobu určitou a je ukončena okamžikem zadání Objednávky nebo ukončením jejího zadávání Příjemcem služby.
  3. Technické požadavky nezbytné pro spolupráci s IT systémem používaným poskytovatelem služby:
    • počítač (nebo mobilní zařízení) s přístupem k internetu,
    • přístup k e-mailu,
    • webový prohlížeč,
    • povolte ve svém webovém prohlížeči soubory cookie a JavaScript .
  4. Příjemce služby je povinen používat Obchod způsobem, který je v souladu se zákonem a dobrými zvyklostmi, s ohledem na respektování osobních práv a práv duševního vlastnictví třetích stran.
  5. Příjemce služby je povinen zadat údaje, které odpovídají skutečnému stavu věci.
  • Příjemce služby má zakázáno poskytovat obsah nezákonné povahy.

§ 11

STÍŽNOSTI TÝKAJÍCÍ SE POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB

  1. Příjemce služby může podávat stížnosti související s poskytováním Elektronické služby prostřednictvím Obchodu prostřednictvím e-mailu na následující adresu: info@ newkicksera
  2. Ve výše uvedené e-mailové zprávě prosím uveďte co nejvíce informací a okolností týkajících se předmětu stížnosti, zejména typ a datum nesrovnalosti a kontaktní údaje. Uvedené informace výrazně usnadní a urychlí vyřízení reklamace ze strany Poskytovatele služeb.
  3. Poskytovatel služeb posoudí stížnost neprodleně, nejpozději do 14 dnů od data podání.
  4. Odpověď poskytovatele služby na stížnost je zaslána na e-mailovou adresu příjemce služby uvedenou ve stížnosti nebo jiným způsobem, který příjemce služby uvedl

§ 12

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Dohody uzavřené prostřednictvím Obchodu jsou uzavírány v souladu s polským právem.
  2. V případě jakéhokoli rozporu kterékoli části nařízení s platným právem se namísto napadeného ustanovení nařízení použijí příslušná ustanovení polského práva.
  3. Případné spory z kupní smlouvy mezi Obchodem a Spotřebiteli budou řešeny především jednáním se záměrem řešit spor smírnou cestou s přihlédnutím k zákonu o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Pokud to však není možné nebo je to pro některou ze stran neuspokojivé, budou spory řešeny příslušným společným soudem v souladu s bodem 4 tohoto oddílu.
  4. Jakékoli spory vzniklé mezi Poskytovatelem služby a Příjemcem služby (zákazníkem), který je zároveň Spotřebitelem, budou předloženy příslušným soudům v souladu s ustanoveními občanského soudního řádu ze dne 17. listopadu 1964.
  5. Zákazník, který je Spotřebitelem, má rovněž právo využít mimosoudní řešení sporů, a to zejména podáním žádosti o zahájení mediace nebo žádosti o projednání věci rozhodčím soudem po skončení reklamačního řízení (žádost lze stáhnout z webové stránky http://www.plokik.php3 /download.php?plik=6223 ). Seznam stálých spotřebitelských rozhodčích soudů působících při zemských inspektorátech obchodní inspekce je k dispozici na webové stránce: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Spotřebitel může rovněž využít bezplatnou pomoc okresního (obecního) ombudsmana spotřebitelů nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele. Mimosoudní vyřízení reklamace po ukončení reklamačního řízení je bezplatné.
  6. Za účelem smírného řešení sporu může spotřebitel podat stížnost zejména prostřednictvím internetové platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostupné na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.