PRAVIDLA INTERNETOVÉHO OBCHODU
www.newkicksera.cz
§ 1
OBECNÁ USTANOVENÍ
- Obchod www.newkicksera.cz funguje na principech stanovených v těchto Pravidlech.
- Řád specifikuje podmínky pro uzavírání a ukončování Smluv o prodeji produktů a reklamační řízení, dále druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky Obchodem www.newkicksera.cz, pravidla pro poskytování těchto služeb, podmínky pro uzavírání a ukončování smluv o poskytování služeb elektronicky.
- Každý Příjemce služby je povinen dodržovat ustanovení těchto Pravidel při přijímání opatření k používání Elektronických služeb obchodu www.newkicksera.cz.
- V záležitostech, které nejsou upraveny v těchto nařízeních, platí následující ustanovení:
- Zákon o poskytování služeb elektronickými prostředky ze dne 18. července 2002,
- Zákon o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014
- zákon o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů ze dne 23. září 2016,
- Zákon o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964 a další relevantní ustanovení polského práva.
§ 2
DEFINICE V PŘEDPISECH
- OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ – formulář dostupný na webových stránkách www.newkicksera.cz umožňující zadání Objednávky.
- ZÁKAZNÍK – Příjemce služby, který má v úmyslu uzavřít nebo uzavřel kupní smlouvu s prodávajícím.
- SPOTŘEBITEL – fyzická osoba, která s podnikatelem vstupuje do právního obchodu, který přímo nesouvisí s jeho obchodní nebo profesní činností.
- PODNIKATELE – fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka, která není právnickou osobou, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, podnikající nebo odbornou činnost vlastním jménem.
- PRODUKT – movitá položka dostupná v Obchodě, která je předmětem kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodejcem.
- PŘEDPISY – tato pravidla Obchodu.
- NAKUPOVAT – Internetový obchod poskytovatele služeb provozovaný na adrese www.newkicksera.cz.
- PRODEJCE, POSKYTOVATEL SLUŽEB – Newkicksera Paulina Wołowicz, ul. Marszów 43/A 68-200 Żary, NIP: 9281939215, E-mail: [email protected]
- PRODEJNÍ SMLOUVA – Smlouva o prodeji produktu uzavřená mezi zákazníkem a prodejcem prostřednictvím obchodu.
- OBJEDNÁVKA – prohlášení o vůli zákazníka představující nabídku na uzavření smlouvy o prodeji produktu s prodejcem.
- PRICE – hodnota vyjádřená v peněžních jednotkách, kterou je Zákazník povinen zaplatit Prodejci za Produkt.
§ 3
INFORMACE O PRODUKTU A OBJEDNÁVÁNÍ
- Obchod www.newkicksera.cz prodává produkty přes internet.
- Produkty nabízené v obchodě jsou nové, v souladu se smlouvou a byly legálně uvedeny na polský trh.
- Informace obsažené na webových stránkách Obchodu nepředstavují nabídku ve smyslu zákona. Zadáním Objednávky dává Zákazník nabídku ke koupi konkrétního Produktu za podmínek uvedených v jeho popisu.
- Cena Produktu zobrazená na webových stránkách Obchodu je uvedena v polských zlotých (PLN) a zahrnuje všechny součásti. Cena nezahrnuje náklady na dopravu.
- Objednávky lze zadávat prostřednictvím webové stránky pomocí objednávkového formuláře (www.newkicksera.cz/zamowienie) – 24 hodin denně, po celý rok.
- Podmínkou pro zadání Objednávky v Obchodě Zákazníkem je přečíst si Pravidla a přijmout jejich ustanovení v době zadání Objednávky.
§ 4
UZAVŘENÍ PRODEJNÍ SMLOUVY
- Pro uzavření kupní smlouvy musí zákazník nejprve zadat Objednávku způsobem stanoveným Prodávajícím v souladu s § 3 body 5 a 6 Pravidel.
- Po zadání objednávky prodávající neprodleně potvrdí její přijetí.
- Potvrzení přijetí Objednávky uvedené v bodě 2 tohoto odstavce zavazuje Zákazníka k jeho Objednávce. Potvrzení o přijetí Objednávky je zasláno e-mailem.
- Potvrzení o přijetí objednávky zahrnuje:
- potvrzení všech podstatných prvků objednávky,
- formulář pro odstoupení od smlouvy
- tyto Pravidla obsahují informace o právu na odstoupení od smlouvy.
- Když zákazník obdrží e-mailovou zprávu uvedenou v bodě 4 tohoto odstavce, je mezi zákazníkem a prodejcem uzavřena kupní smlouva.
- Každá prodejní smlouva bude potvrzena dokladem o koupi, který bude přiložen k produktu.
§ 5
ZPŮSOBY PLATBY
- Prodejce poskytuje následující způsoby platby:
- platba klasickým převodem na bankovní účet prodejce,
- platba prostřednictvím elektronického platebního systému PAYU,
- odložené platby prostřednictvím PAYPO a TWISTO,
- V případě platby klasickým převodem by měla být platba provedena na číslo bankovního účtu: 93 1090 2561 0000 0001 5745 0133 (Santander Bank Polska SA) Příjemce převodu: Newkicksera Paulina Wołowicz . V názvu převodu prosím zadejte „Číslo objednávky …“.
- V případě platby prostřednictvím elektronického platebního systému zákazník provede platbu před zpracováním objednávky. Elektronický platební systém umožňuje provádět platby kreditní kartou nebo rychlým převodem z vybraných polských bank.
- Zákazník je povinen uhradit cenu dle kupní smlouvy do 3 pracovních dnů ode dne jejího uzavření, pokud kupní smlouva nestanoví jinak.
- Produkt bude odeslán až po zaplacení.
§ 6
NÁKLADY, ČAS A ZPŮSOBY DODÁNÍ PRODUKTU
- Náklady na dodání produktu, které hradí zákazník, jsou určeny během procesu zadávání objednávky.
- Doba dodání Produktu se skládá z doby dokončení Produktu a doby dodání Produktu přepravcem:
- Doba dokončení u produktů je až 72 hodin, s výjimkou produktů, které jsou dodávány na objednávku. V tomto případě je doba dokončení u těchto produktů až 10 pracovních dnů,
- Doručení Produktů tvořících movité věci dopravcem probíhá v jím deklarované době, tj. 2 pracovní dny od okamžiku odeslání zásilky (doručení probíhá pouze v pracovní dny, kromě sobot, nedělí a svátků).
- Produkty zakoupené v obchodě jsou zasílány pouze v rámci Polska prostřednictvím Poczta Polska nebo kurýrní společnosti.
§ 7
STÍŽNOST PRODUKTU
Stížnost týkající se nesouladu produktu se smlouvou.-
Základ a rozsah odpovědnosti Prodávajícího vůči Zákazníkovi, který je Spotřebitelem za nesoulad Produktu se smlouvou, jsou uvedeny v Zákoně o právech spotřebitelů ze dne 30. května 2014,
-
základ a rozsah odpovědnosti prodávajícího vůči zákazníkovi, který je podnikatelem, v rámci záruky jsou uvedeny v zákoně o občanském zákoníku ze dne 23. dubna 1964,
-
Prodejce odpovídá Zákazníkovi, který je Spotřebitelem, za jakýkoli nesoulad Produktu se smlouvou existující v době dodání Produktu a odhalený do 2 let od této doby, pokud datum expirace Produktu určené Prodávajícím nebo osobami jednajícími jeho jménem není delší,
-
Oznámení o neshodnocování produktu se smlouvou a předložení vhodného požadavku může být podáno e-mailem na následující adresu: [email protected] nebo písemně na následující adresu:
-
Ve výše uvedené zprávě v písemné nebo elektronické podobě uveďte co nejvíce informací a okolností týkajících se předmětu stížnosti, zejména typ a datum nesrovnalosti a kontaktní údaje. Uvedené informace výrazně usnadní a urychlí vyřízení reklamace Prodávajícím,
-
pro posouzení nesrovnalostí a nesouladu Produktu se smlouvou je spotřebitel povinen zpřístupnit Produkt Prodávajícímu a Prodávající je povinen si jej na vlastní náklady vyzvednout,
-
Prodejce odpoví na požadavek zákazníka okamžitě, nejpozději do 14 dnů ode dne podání reklamace,
-
v případě stížnosti Zákazníka, který je Spotřebitelem – neposouzení reklamace do 14 dnů od jejího odeslání se rovná jejímu přijetí,
-
v souvislosti s oprávněnou stížností zákazníka, který je spotřebitelem, prodejce v souladu s tím:
-
pokrývá náklady na opravu nebo výměnu a opětovné doručení produktu zákazníkovi,
-
sníží cenu Produktu (snížená cena musí být úměrná ceně zboží v souladu se smlouvou zboží v rozporu se smlouvou) a vrátí hodnotu snížené ceny spotřebiteli nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení o snížení ceny od spotřebitele,
-
v případě odstoupení od smlouvy spotřebitelem vrátí Prodávající cenu Produktu nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení vráceného zboží nebo dokladu o jeho vrácení. V případě odstoupení od smlouvy je spotřebitel povinen neprodleně vrátit zboží prodávajícímu na náklady prodávajícího,
-
-
odpověď na stížnost je poskytnuta na papíře nebo na jiném trvalém nosiči, např. e-mailem nebo textovou zprávou.
-
§ 8
PRÁVO NA ODSTOUPENÍ
- S výhradou bodu 11 této části může zákazník, který je zároveň spotřebitelem a uzavřel smlouvu na dálku, od ní odstoupit bez udání důvodů předložením příslušného prohlášení do 14 dnů.
- V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva považuje za neplatnou a Spotřebitel je povinen vrátit Produkt Prodávajícímu nebo jej předat osobě pověřené Prodávajícím k okamžitému vyzvednutí od Prodávajícího dne 4 Samotný produkt. Pro dodržení lhůty postačí vrátit Produkt před uplynutím jeho platnosti.
- V případě odstoupení od smlouvy o prodeji by měl být produkt vrácen na následující adresu: ul. Marszow 43/A 68-200 Żary
- Každý produkt zakoupený v obchodě New Kicks Era má speciální ovládání tag , který potvrzuje jeho originalitu. Vrácení bude akceptováno pouze v případě, že produkt nevykazuje žádné známky používání a je ve stavu pro další prodej. Doporučuje se kontrolovat štítek zůstal neporušený, dokud nebylo rozhodnuto o možném vrácení, protože jeho odstranění může ovlivnit posouzení, zda produkt splňuje podmínky vrácení.
- Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty Produktu v důsledku jeho použití způsobem, který přesahuje rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Produktu, ledaže Prodávající a subjekt neodstoupil od smlouvy o exerci nebo o právu uvedeném v §10 a neposkytla spotřebiteli vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy. Aby bylo možné určit povahu, vlastnosti a fungování Produktů, měl by Spotřebitel s Produkty zacházet a kontrolovat je pouze stejným způsobem, jako by to dělal v kamenném obchodě.
- S výhradou bodů 7 a 9 této části vrátí Prodávající hodnotu Produktu spolu s náklady na jeho dodání stejným způsobem platby, jaký použil Spotřebitel, pokud Spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem refundace, který s ním výslovně nesouhlasí. S výhradou bodu 8 tohoto odstavce bude vrácení peněz provedeno okamžitě, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy prodávající obdržel prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy.
- Vrácení peněz v hotovosti není u modelů se speciálními objednávkami k dispozici. Po předchozí domluvě je možná výměna nebo výměna zboží. Pro více informací nás prosím kontaktujte na [email protected].
- Pokud si Spotřebitel zvolil jiný způsob doručení Produktu, než je nejlevnější standardní způsob doručení nabízený Obchodem, není Prodávající povinen vrátit jemu vzniklé dodatečné náklady.
- Pokud Prodejce nenabídl vyzvednutí Produktu od Spotřebitele, může zadržet vrácení plateb přijatých od Spotřebitele, dokud položku neobdrží zpět nebo neposkytne doklad o jejím odeslání zpět, podle toho, která událost nastane dříve.
- Spotřebitel odstupující od kupní smlouvy v souladu s bodem 1 tohoto odstavce ponese pouze náklady na vrácení Produktu Prodejci.
- Čtrnáctidenní lhůta, ve které může spotřebitel odstoupit od smlouvy, se počítá pro smlouvu, na jejímž základě Prodávající dodává Produkt a je povinen převést jeho vlastnické právo – ode dne, kdy spotřebitel (nebo jiná než přepravce třetí osoba) převzal Produkt do držení.
- Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se na spotřebitele nevztahuje mimo jiné v případě Kupní smlouvy, kdy předmětem ustanovení je nemontovaný výrobek vyrobený podle individuálních potřeb spotřebitele nebo zamýšlený podle jeho individuálních potřeb.
- Prodejce i zákazník mají právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud druhá strana nesplní svůj závazek v přesně stanovené lhůtě.
§ 9
TYP A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB
- Poskytovatel služeb umožňuje používání elektronické služby prostřednictvím obchodu, což je uzavírání smluv o prodeji produktů.
- Poskytování elektronických služeb příjemcům služeb v obchodě podléhá podmínkám uvedeným v Předpisech.
- Poskytovatel služeb má právo zveřejňovat reklamní obsah na webových stránkách obchodu. Tento obsah tvoří nedílnou součást obchodu a materiálů v něm prezentovaných.
§ 10
PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ A UZAVŘENÍ SMLOUV O POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB
- Poskytování Elektronické služby uvedené v § 9 bod 1 Pravidel Poskytovatelem služby je bezplatné.
- Smlouva o poskytování Elektronických služeb spočívající v umožnění zadání Objednávky v Obchodě se uzavírá na dobu určitou a je ukončena okamžikem zadání Objednávky nebo ukončením jejího zadávání Příjemcem služby.
- Technické požadavky nezbytné pro spolupráci s IT systémem používaným poskytovatelem služby:
- počítač (nebo mobilní zařízení) s přístupem k internetu,
- přístup k e-mailu,
- webový prohlížeč,
- povolte ve svém webovém prohlížeči soubory cookie a JavaScript .
- Příjemce služby je povinen používat Obchod způsobem, který je v souladu se zákonem a dobrými zvyklostmi, s ohledem na respektování osobních práv a práv duševního vlastnictví třetích stran.
- Příjemce služby je povinen zadat údaje, které odpovídají skutečnému stavu věci.
- Příjemce služby má zakázáno poskytovat obsah nezákonné povahy.
§ 11
STÍŽNOSTI TÝKAJÍCÍ SE POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB
- Příjemce služby může podávat stížnosti související s poskytováním Elektronické služby prostřednictvím Obchodu prostřednictvím e-mailu na následující adresu: info@ newkicksera
- Ve výše uvedené e-mailové zprávě prosím uveďte co nejvíce informací a okolností týkajících se předmětu stížnosti, zejména typ a datum nesrovnalosti a kontaktní údaje. Uvedené informace výrazně usnadní a urychlí vyřízení reklamace ze strany Poskytovatele služeb.
- Poskytovatel služeb posoudí stížnost neprodleně, nejpozději do 14 dnů od data podání.
- Odpověď poskytovatele služby na stížnost je zaslána na e-mailovou adresu příjemce služby uvedenou ve stížnosti nebo jiným způsobem, který příjemce služby uvedl
§ 12
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Dohody uzavřené prostřednictvím Obchodu jsou uzavírány v souladu s polským právem.
- V případě jakéhokoli rozporu kterékoli části nařízení s platným právem se namísto napadeného ustanovení nařízení použijí příslušná ustanovení polského práva.
- Případné spory z kupní smlouvy mezi Obchodem a Spotřebiteli budou řešeny především jednáním se záměrem řešit spor smírnou cestou s přihlédnutím k zákonu o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Pokud to však není možné nebo je to pro některou ze stran neuspokojivé, budou spory řešeny příslušným společným soudem v souladu s bodem 4 tohoto oddílu.
- Jakékoli spory vzniklé mezi Poskytovatelem služby a Příjemcem služby (zákazníkem), který je zároveň Spotřebitelem, budou předloženy příslušným soudům v souladu s ustanoveními občanského soudního řádu ze dne 17. listopadu 1964.
- Zákazník, který je Spotřebitelem, má rovněž právo využít mimosoudní řešení sporů, a to zejména podáním žádosti o zahájení mediace nebo žádosti o projednání věci rozhodčím soudem po skončení reklamačního řízení (žádost lze stáhnout z webové stránky http://www.plokik.php3 /download.php?plik=6223 ). Seznam stálých spotřebitelských rozhodčích soudů působících při zemských inspektorátech obchodní inspekce je k dispozici na webové stránce: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Spotřebitel může rovněž využít bezplatnou pomoc okresního (obecního) ombudsmana spotřebitelů nebo společenské organizace, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele. Mimosoudní vyřízení reklamace po ukončení reklamačního řízení je bezplatné.
- Za účelem smírného řešení sporu může spotřebitel podat stížnost zejména prostřednictvím internetové platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostupné na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.